Amazon Magazanızı Kuralım Uyurken Para Kazanın

Ek gelir elde etmek için İLETİŞİME GEÇ !! Maddi özgürlüğünü kazanmak için ADIM AT !!! ------------------------------------------------------------ • Mağaza açılışı • Ülkeye özgü mağaza ayarları • Yeni nesil drop yöntemi - 1. Aşama : Manuel olarak verilere dayalı satan ürünleri yükleme - 2. Aşama : 2-3 farklı yazılım ile satan ürünleri yükleme • Gelen siparişi manuel ve yazılım ile gönderme • A to Z talepleri ( Şikayet , olumsuz feedback kaldırma ) • Satış arttırma teknikleri • Hesap sağlığı koruma • Suspend Eğitim • AYLIK 10 KİŞİ İLE SINIRLIDIR!!! • ÖĞRENİM TAMAMLANINCAYA KADAR DESTEK !!!! (A'dan z'ye KİMSEYE İHTİYACINIZ KALMADAN MAĞAZANIZI KISA SUREDE YÖNETECEKSİNİZ !!! ) DÜŞÜN !! KARAR VER !! İSTE !! ADIM AT !! BAŞAR !!!! Daha detalı bilgi ve ön görüşme için Yorum Bırakabilirsiniz

JıvoChat nedir? Detaylı bilgiler



E-ticaret alanında satışlarınızı artırmanın yollarından birisi olan JivoChat,  2012'den bu yana iletişim çözümleri geliştiren bir canlı destek sistemi olarak bilinir. 250 binden fazla aktif kullanıcısı ve 200 çalışandan oluşan uluslararası ekibiyle segmentin en hızlı büyüyen firmasıdır. Türkiye'de ise Eylül 2017'de aktif olmaya başlamıştır.

JivoChat Bize Ne Vaat Eder?

Müşteri Akışındaki Artış

Çağımızda insanlar aramaktansa yazışmayı tercih ediyor. Telefonu kullanmamayı tercih eden birçok müşteri için sohbet, psikolojik olarak daha kolay ve daha keyifli bir iletişim şeklidir. Ayrıca “akıllı tetikleyiciler” sayesinde şüphesi olan ziyaretçiler sohbete davet edilerek müşteriler haline getirilebilecek.

Artan Müşteri Hizmeti Kalitesi 

Canlı sohbetle entegre müşteri hizmetleri, hizmet kalitesiyle ilgilenen şirketler için bir standart haline geliyor. Sohbet yoluyla hizmet veren şirketler müşterilerine daha yakınlaşıyor ve onlar bu çabayı kesinlikle hatırlayacaklar. Sitenizdeki ortalama dönüşümlerde bir artış fark edeceksiniz. 

Çalışan Üretkenliğinde Artış

Telefonda konuşmaya kıyasla, sohbette çalışanlarınız aynı anda daha fazla potansiyel müşteriye kaliteden ödün vermeden hizmet verebilir. Bu, satışlarda ve kârda artışa yol açar. Dilerseniz telefonunuzu da entegre ederek, tek uygulamadan tüm iletişim kanallarına kolayca destek verebileceksiniz.



Bazı Kullanışlı Özellikleri

Ekibinizi Kolayca Yönetin ve Denetleyin 

Yönetici olarak çalışanlarınızın mesai saatlerini ve rollerini belirleyebilirsiniz. Raporlar sayesinde, çalışanların çalışma saatlerini, müşterilere yanıt verme süresini ve müşteri puanlamalarını kontrol edebilirsiniz. Ek olarak, haftalık bazda performans karşılaştırması yapabilir, ekibinizi ne yönde motive etmeniz gerektiğini kolayca çıkarabilirsiniz.

Taslak Cevaplarla Hızlı ve Tutarlı İletişim 

Temsilciler, sık sorulan soruları tek bir tıklama ile yanıtlayabilir. Bu, yanıt süresini önemli ölçüde azaltır ve aynı mesajı tekrar tekrar yazma ihtiyacını ortadan kaldırır.

İşaretleyici İle Ziyaretçinizi Yönlendirin

İşaretleyici, müşterinin sitede aradığını bulamaması durumunda temsilcinin müşteriye web sitesinin belirli bir bölümünü öne çıkarmasına yardımcı olur. İşaretleyici, müşterilerinizin web sitenizde kaybolmamasına yardımcı olur. 

Akıllı Tetikleyicilerle Dönüşümünüzü Artırın 

Tetikleyici mesajları, sitenizdeki etkileşimleri ve dönüşümleri üç katına çıkarır. Her sayfada ve farklı zamanlarda farklı mesajlar ayarlamak mümkündür. Örneğin, "Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?" ana sayfada ve başka bir sayfada "Baktığınız ürünle ilgili size daha fazla bilgi verebilirim." gibi mesajlar etkileşimi artıracaktır.

Müşterilerinize Her Zaman Ulaşılabilir Olun 

Masaüstü ve web uygulamamızın yanı sıra, IOS ve Android telefonlar için uygulamamız ile, müşterilerinizin sohbetlerine her zaman hem telefonda hem de tablette cevap vermenizi sağlar.

Ziyaretçi mesajlarını gönderilmeden önce görüntüleyin

 Temsilci, ziyaretçi mesajını göndermeden önce onların ne yazdığını anlık olarak görebilir. Bu, temsilci yanıt süresini azaltmaya ve personel üretkenliğini artırmaya yardımcı olur.

Gün İçinde Yapmanız Gereken Tüm Görevleri Hatırlayın 

Hatırlatma özelliği artık bir müşteriye e-posta göndermeyi veya telefon görüşmesi yapmayı unutmanıza izin vermiyor. Jivo, sizin ve ekibinizin sizinle iletişime geçtikten sonra ziyaretçileri bir kenara bırakmanıza izin vermez. Hem kendiniz hem de ekibiniz için hatırlatıcılar bırakın ve bunları takip etmeyi planlayın. 

Potansiyel Müşterileri Kaçırmayın, Takip Edin

 Dünyanın en büyük CRM'leri ve e-posta pazarlama araçlarıyla kolayca entegre çalışın, işletmenizle iletişime geçen tüm potansiyel müşterileri yeniden kullanın ve sizinle olan deneyimlerini çok daha unutulmaz kılın. Oluşturulan potansiyel müşteriler listenizi her zaman elinizin altında bulundurun. 

Müşterilerle Ekip Olarak Çalışmanın Zamanı Geldi 

"Müşteri" veya "Potansiyel müşteri" gibi durumları kullanarak yapılan görüşmeleri bölümlere ayırın ve ekibinizdeki herkesin o ziyaretçinin kim olduğunu daha iyi anlayabilmesi ve aynı zamanda ilgili ziyaretçiyi sorumlu temsilciye devredebilmesi için onları iyi bilgilendirin.

Her temsilcinin Çalışma Saatlerini Ayarlayın 

İş saatlerini ayarlama özelliği, her temsilcinin JivoChat uygulamasında çevrimiçi olması gereken saatleri girmenize olanak tanır. Her temsilciye iş günü sona erdiğinde uygulama içinde bildirimde bulunulacak, böylece görüşmeler gün bitmeden bitecek.

Ekibinizi Gruplara Ayırın ve Dayanışma Sağlayın 

Gruplar özelliği, ekibin uygulama içerisinde kişiler arası ilişki kurmasına olanak tanır. Ekibiniz JivoChat uygulamasından ekip içi iletişimi de sağlayacak, bu sayede gün içinde uygulamalar arası geçiş yapmak gerekmeyecek. Özel bahsetme, GIF gönderme ve bire bir sohbetler yapmaya da izin verilmektedir.

Sıcakkanlı Bir Destek Sağlayın 

Ziyaretçileriniz ile etkileşimde bulunmak her zaman faydalıdır, özellikle de zaten müşteriniz ise. Tek bir tıklama ile sohbet penceresinden çıkmadan animasyonlu görüntüler (GIFler) göndererek samimiyeti perçinleyebilirsiniz. Müşterinizle ilişkinizi canlandırın ve daha çekici olun.

Elmas Taşlı Sallantılı Gül Küpe

Elmas Taşlı Sallantılı Gül Küpe Üretim 1950-70 yılları Elmas : 0,60 ct Color : j Clarity : s1 Maden : 8 ayar altın Gram : 7,10 gr Fiyat : 5630 tl Aynı fiyattan 8 taksitle alabilirsiniz. Elmas Taşlı Kazayağı Yüzük Üretim 1950-60 yılları Elmas : 1,06 ct Color : j Clarity : p Maden : 18 ayar altın Gram : 7,63 gr Fiyat : 13360 tl

Webtalk da para kazanmak çok kolay

Webtalk katılımınız, yayınlamanız, paylaşmanız, beğenmeniz ve ilgi çekici ve popüler yayınlar oluşturan yönlendirmeleriniz için puanlar yayınlayan türünün ilk örneği bir ödül programı olan Ad Rewards Pool'u başlattı. Webtalk'a buradan katılın:http://www.webtalk.co/efe.bakan Webtalk kullandığınızda puan kazanırsınız. Kazandığınız puanlar, her ay dünya genelinde mevcut olan nakit para için kullanılacaktır. Nasıl Puan Kazanırsınız? (1) Siteye günlük katılımınızdan puan kazanırsınız - hesabınıza giriş yapın - içeriğinizi gönderin - diğer üyelerin yayınları gibi - diğer üyelerin yayınlarına yorum yapın - diğer üyelerin yayınlarını paylaşın (2) haber yayını gönderilerinin katılımı - Diğerleri yayınlarınızı görüntülediğinde - Diğerleri yayınlarınızı beğendiğinde - Diğerleri yayınınıza yorum yaptığında - Diğerleri yayınlarınızı paylaştığında (3) Doğrudan yönlendirmeleriniz puan kazandığında eşleşen puanlar kazanırsınız. 5 katmanlı komisyon planının bonusuna hak kazanırsanız, 2. ila 5. seviye kazanma puanlarınızdaki referanslar da eşleşen puanlar kazanırsınız Puan kazanmak için profilinizi tamamlamış ve ÜCRETSİZ Tavsiye Ödülleri programına kaydolmuş olmanız gerekir. Bu yaşamı değiştiren fırsat, gerçekten ciddi iseniz, gerçek bir aylık aylık gelir elde etmenin basit bir yoludur. HEMEN harekete geçin! (1) Henüz yapmadıysanız profilinizi tamamlayın (2) ÜCRETSİZ Reklam Havuzu Nakit Ödül programına kaydolun (3) Puan kazanmak için Webtalk'i aktif olarak kullanın (4) Ağınızı oluşturmak için insanları Webtalk'a davet etmeye devam edin. (5) Oluşturduğunuz referansların zincirleme reaksiyonu ve potansiyel komisyonlarınızın 5 katını ödüllendiren bonus 5 seviyeli komisyon planını güvence altına alın! Webtalk'a buradan katılın:http://www.webtalk.co/efe.bakan

Whatsapp gibi bir uygulamayla dolarlar kazanmak istermisiniz?Want to make money with an app like whatsapp?ödeme kanıtı vardır

Arkadaşlar Whatsapp gibi bir uygulamayla para kazanmak istermisiniz,Aynı Whatsapp gibi sohbet ediyorsunuz para kazanıyorsunuz,çok kolay linkimden üye olursanız ödeme kanıtı olan başka yerler var

Çok kazandıran apzillo sitejabber görevlerinizi yapiyormusunuz.
👉İlk başta profil açın markalari degerlendirme sitesi olan bu sitede 4 ingilizce degerlendirmesi yayınlayin.(Translate kullanabilirsiniz)
👉Profilinizde fotoğraf olsun ülkenizi girin ve kisisel bilginiz olsun
👉Sonra verfy tuşuna basın çıkan yerdeki ekran görüntüsü örneklerine bakarak profilinizi ve yaptiginiz yorumlari ekran görüntüsü alın.
👉Ekran görüntüsünü şöyle alacaksiniz. Verfy tikladiktan sonra ss örneklerinin altinda upload photo kısmı olacak oraya basın sizi direk bahlantiniza götürür ve bildirim olarak finished task? Tarzı bir bildirim gelir profilinizi ekrana getirin ve bu bildirime tıklayın ondan sonra direk apzillo ya geri geleceksiniz sonra devam deyip profil url nizi Your message kısmına yapıştırın. Ve bitti
👉biraz daha iyi anlamak için https://youtu.be/1Z3cIuxZGCQ

- bu wowapp tanıtım videosunu izlet https://youtu.be/v0ijISa__SY
apzilloyu halledin
https://youtu.be/1Z3cIuxZGCQ
Anlamadığınizi sorun
Appzillo kazandığımı nasıl anlarım 🙂 appzillo kazançlar anında kazanç bölümünde olur sağ üst köşedeki saat gibi yere tıkladığın zaman geçmiş kazancı görürsün eğer görev yerine getirirsen bu yazılar olur orda 🙂 

   👉Rewarded puan geldi
   👉Rejected puan gelmedi
   👉Pending (up to 4 days) 4 gün bekle


want to make money with an app like whatsapp

Do you do apzillo sitejabber tasks which makes you earn much.
👉First of all, open a profile, which is a brand evaluation site, publish 4 English reviews. (You can use translate)
👉Put a profile picture of your photo, enter your country and fill personal information.
👉 Press Sonea verfy button and look the examples of screenshots at the screen appears and take a screenshot of your comments.
👉You will take the screenshot as follows. After clicking on Verfy, there will be an upload photo section under the ss examples, press there to take you directly to your contact and there will be notification like Finished task? comes up, bring your profile to the screen and click on this notification then you will come back directly to apzillo then go ahead and paste your profile url into Your message. And it done!

 Thanks,
👉To understand better : https://youtu.be/1Z3cIuxZGCQ

- Watch this wowapp introductory video : https://youtu.be/v0ijISa__SY

How to deal with apzillo : - https://youtu.be/1Z3cIuxZGCQ

Ask if you don't understand any part!
How do I know I won Appzillo 🙂 appzillo winnings are instantly in the win section when you click on the floor like the clock in the top right corner you will see the past winnings if you fulfill the task. 🙂

👉Rewarded points arrived
👉Rejected points did not arrive
👉Pending (up to 4 days) 4 days wait  



Yorumlarınızı bekliyorum

JivoChat nedir? Detaylı bilgiler

TARLATANLI OMUZ ISIKTILI ABİYE

BU SEZONDA DA EN SIK OLMAK İSTEYEN BAYANLARIN TERCİHİ OLUCAZ TAFTA KUMAŞ ETEK UCU TARLATANLI OMUZ ISIKTILI ABİYE  İnstagram  Aylina Abiye AB...